2010-05-06

1 vecka tills jag fyller 20 år. Tiden går så fort. Det känns inte som att det var längesedan jag och Cissi hängde i Vislanda och trodde att vi var bäst, snyggast och sååå vuxna. Det är 7 år sedan! Om jag inte räknar fel? Om tiden rullar på lika fort är jag snart 27! Usch, man får inte tänka så..

Idag pärlade jag och Sofia hela morgonen. Jag pyntade min bil med en Sverigeflagga som jag har pärlat och en text där det står USA. Riktigt nöjd. På eftermiddagen lekte vi, dansade och nu har vi precis haft kuddkrig så jag känner nästan att jag behöver ta en dusch till. Lika jobbigt som på gymmet!

Nu har jag gått och köpt mig en ny kamera. Jag har haft den andra i över två år så det var väl på tiden att byta ut den. Däremot fick jag lite panikångest nu när jag slängde ut så mycket pengar. Jag hoppas det är värt det! Jag vet i alla fall någon som är nöjd, (pappa) :)


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Den kameran kommer vara Din kompis i många år.

Lycka till!

2010-05-07 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0