2010-05-04

30 grader och sol. Och jag har inte ens varit ute och solat! På morgonen var Sofia över hos grannen i en timme och då passade jag på att sitta ute och läsa ut min bok. När jag var klar gick jag över och hämtade dem båda två för att leka hos oss istället.

När jag var ledig åkte jag och köpte en ny bok, Lauren Conrads ”L.A Candy” och drog sedan vidare till gymmet. Det är nästan så jag själv börjar tro att jag är tjejen som sitter hemma och läser böcker på lördagskvällarna, som jag en gång i tiden har fått höra av någon, host host..

På kvällen åkte jag för att träffa Andréa, Johanna och Johan. Tack för en trevlig kväll :)


Johan och Andréa

Två smålänningar och Andréa

Vi ser ut att ha solbrända fötter! Gillar vi :)

Kokos och ananasglass, mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0