2010-05-03

Godkväll!

Nu är det sju veckor sedan jag lämnade Sverige. Tiden rullar på här borta i staterna. Det är kul att så många läser bloggen och hör av sig för att fråga hur det går. Jag blir glad :) På tal om glad så fick jag ett grattis kort från min familj, men jag väntar med att öppna det tills min födelsedag.

Idag på morgonen var Sofias kompis över på en playdate. Och eftermiddagen spenderade vi ute hos grannarna. Det har varit varmt idag också, runt 30 grader och det ska vara varmt hela veckan så jag hoppas verkligen att dem kan laga luftkonditioneringen imorgon.

Jag var på gymmet en timme idag och sedan försökte jag prata med Amanda på skype, men det gick inte som vi hade tänkt oss. Vi får försöka en annan gång.

Nu blir det Sex and the City, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0