2010-05-01

Det blev inget king of prussia igår. Jessica ringde och påstod att hon var "bakfull", haha. Istället blev det shopping på Exton mall med Andréa. På kvällen hämtade vi Jessica som skulle sova hos mig.

Klockan ringde klockan sex på morgonen och tåget mot Philly gick 7.00. När vi väl var framme i Philadelphia hittade vi inte rätt buss. Vi hittade en buss, men jag vet inte hur jag ska förklara, det såg ut som en buss som två unga tjejer inte skulle ta. Jessica blev irriterad på att mitt hår gav för mycket uppmärksamhet. För vi gick i ett område där jag inte skulle vilja gå själv. Vi fortsatte leta och hittade en busstation, lite högre pris men bussarna var helt okej:) Från Philadelphia tog det två timmar sedan var vi framme i New York City.

Vi hade bestämt att vi skulle gå på musikal på broadway och vi hittade Mamma Mia för halva priset. Jessica hade aldrig sett musikalen tidigare medan jag har sett den tre gånger i London. Och det var inte sista gången! Gustav har lovat att gå med mig, men vi får se hur det blir med den saken ;)

Efter musikalen tog vi en cykeltaxi till Central Park, där vi satte oss bara för att njuta. Det blev en lång men trevlig dag!


Times square

Jessica och Sandra i NY

Mamma Mia!

Undra vem som sitter i limousinen..

Jag och Jessica åker cykeltaxi

Central Park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0