2010-03-30

Kort sammanfattning av dagen:
Idag har det varit en lååång dag. Barnen har ändrat humör fram och tillbaka hela dagen, griniga och sedan fulla av energi. Hoppas på fint väder så dem kan springa runt huset och bli av med all överenergi :P

Efter min lång jobb dag åkte jag till Jessica. Vi åt mat men lyxade även till det med popcorn och kokoskakor, mums! Vi såg en ny film med Sandra Bullock som vi hyrde på tvn, The blind side. Filmen var bra, men hann inte se klart hela.

Nu är det bokat och klart, den 7 juli kommer hela familjen och Gustav för att hälsa på mig i USA:D Och den 12 juli åker vi till Miami! Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Carina o Jörgen

Vi längtar också!!! Kramar

2010-03-31 @ 07:20:06
Postat av: Anette

Hej !

Klart du längtar, måste ju kännas jättekul att de kommer till dig, och så roligt att träffas igen !!

Glad påskt på dig !!

kram Anette

2010-03-31 @ 14:15:05
Postat av: jessica jansson

haha vi kommer definitivt bli tjocka om vi fortsätter sådär!=P jag ska baka kakor och cupcakes imon också haha=) men som tur är så ska dom ta med dom till huset i helgen!Så inga cupcakes för Sandra;)

2010-04-01 @ 03:51:58
URL: http://fieldsofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0