2010-03-29

Nu är det två veckor sedan jag lämnade Sverige. Ska jag vara ärlig känns det som jag har varit här i över en månad. Det har hänt mycket och jag har sett så mycket nytt.

IDAG
- 6.30 vaknade jag av klockan och skulle prata med Gustav innan han skulle iväg och jobba
- 8.30 vaknar jag av klockan igen och det var dags att börja jobba
Vi har lekt alla möjliga lekar idag, övat på pianoläxor, tittat på Hanna Montana och spelat Wii (jag har inte gjort några framsteg än)
- 18.50 dansat zumba
NU - The Hills, sen sängen!


Sasha frågade mig om jag och Gustav ska gifta oss när jag kommer hem till Sverige. Hon är lite orolig att Gustav kommer att gifta sig med Cissi istället, för att hon har sett detta kortet på dem två.


Gjord av Sandra Nilsson. Fågelbo och fågel


Sash och Sandra


Sandra Teddy och Sasha


Sash och Sofia

Vi bestämde oss för att ha Sandrastil idag, randigt, tights och hästsvans.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag kommer inte gifta mig med honom, jag ska gifta mig med Peter när du kommer hem ;D Love you bästis!

2010-03-30 @ 15:14:02
Postat av: Sogge

Hej! Så kul det ær att læsa allt som hænder hos dig! Du verkar ha det toppen! Jag ær avundsjuk! :D fortsætt uppdatera! Alla hælsar så gott!

2010-03-30 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0