2010-03-28

Nu har ni där hemma bytt till sommartid vilket jag tycker ställer till det ganska mycket för mig. Gillar inte detta alls! Idag har jag varit ledig så hela förmiddagen tillbringade jag med att prata på skype.

Vid två tiden åkte jag till Exton square mall, det närmaste köpcentrumet från mig. Jag har lite saker som jag behöver köpa så tänkte passa på när jag väl är ledig. Självklart hittade jag inget jag skulle ha utan köpte bland annat en ny box, The Hills säsong 5. Har man alla andra säsonger så måste man ju fortsätta köpa, eller?

Vid fem tiden åkte jag ännu en gång till Exton square mall för att möta upp Jessica, en svensk tjej som bor ungefär 20 minuter från mig. Det var så skönt att få prata svenska! Jag känner mig så positiv nu. Jag kom hit för lite mer än en vecka sedan och kände ingen. Nu har jag ändå träffa ganska många tjejer här i området. Alla har varit från andra länder, vilket också är positvt men det var skönt att hitta någon från Sverige. Nu har jag fått ny energi!

Om det är något ni undrar så får ni gärna fråga:)


Kommentarer
Postat av: jessica jansson

Tack för ikväll!!=)

2010-03-29 @ 03:59:34
URL: http://thefieldsofgold.blogg.se/
Postat av: Mia

Klart man ska fortsätta köpa tills man har alla säsonger av serierna, ångestframkallande jag vet... sånt man får ta :)

2010-03-30 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0