2010-03-27

Dagen har varit fullspäckad, det gillar jag! Då hinner jag nämligen inte med att ha någon hemlängtan. På morgonen pratade jag med Cissi och Gustav tills det var dags att fixa i ordning sig till min LCC skulle komma. Jag, mina värdföräldrar och LCC pratade om hur det har gått så här långt men också saker jag behöver tänka på under mitt år i USA, som att köra bil, alkohol och studier.

Direkt efter mötet åkte jag och Svetlana till IKEA som ligger ungefär 30 minuter här ifrån. Det första jag sa när vi kom in var, NU KÄNNER JAG MIG HEMMA! Allt såg ut som vanligt. Vi åt köttbullar, potatismos och sås. Här har dem inte vanlig kokt potatis av någon konsig anledning. Men det var gott ändå :) Det fanns prinsesstårta och Svetlana såg vad glad jag blev, så vi tog varsin bit. Jag fick 50 dollar som jag kunde köpa saker till rummet eftersom det inte finns mycket mer än sängen och byrån. Jag köpte lite ljus, en stor ram där det får plats 15 kort, blommor, en vas, galgar och ett par tofflor. När vi var klara med shoppingen gick vi till matavdelningen. Jag packade på mig köttbullar, knäckebröd, Kalles kaviar, kaffe och lite annat, men det bästa av allt var att jag hittade RÅÅN! :D Jag blev överlycklig!



Resultat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0