2010-03-26

Igår kväll åkte jag till Starbucks för att träffa dem andra au pairerna i området. Det blev en riktig lyckad kväll.
Än så länge har denna dagen varit bra. Sofia har varit lite arg på mig ibland för att jag inte alltid gör som hon säger, men det går över ganska fort. Jag går inte med på saker som att hon hoppas i min säng eller att jag ska bära hennes väska till bussen..

Julia och jag har varit och shoppat lite nu medan barnen har varit i skolan. Jag hittade tre linnen :) Ikväll vi åker och köpa ny mobil till mig för den gamla är sönder. Efter det ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla på någon film. Jag har varit så trött den senaste tiden så det är bäst att jag går och lägger mig i tid. I morgon kommer Cassie hit, min LCC, hon ska kolla så att allt går bra. Sedan ska nog jag och Svetlana åka till IKEA för att äta lunch :D Mums!


Jag och Sofia är på båten. Sash står till vänster om palmen och dansar


Sofia har tagit över 100 kort som hon tycker att mina föräldrar borde se, här kommer några








Kommentarer
Postat av: Elin :p

hej kusin :PP<3 x'd



fina bilder hon tog ;p

2010-03-26 @ 21:55:05
Postat av: AMANDA

sötis!!!! :)

2010-03-26 @ 22:34:47
Postat av: Carina o Jörgen

Hälsa Sofia att det var fina kort hon hade tagit! Kram

2010-03-27 @ 01:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0