2010-03-26

Ikväll har vi varit ute och ätit. Därefter åkte vi och köpte ny mobil till mig eftersom att min gamla gick sönder igår. Det blev en Sony Ericsson :) Det visade sig att alla ungdommar hänger inne på köpcentrum på kvällarna. Det var ungdommar från kanske 13 år och uppåt. Brian och Svetlana berättade att föräldrarna brukar släpper av dem där när dem ska ut och äta middag och hämtar dem efter. Tjejerna hade uringade linnen, korta kjolar eller shorts och uggs. Några killar stod i en ring och en dansade till hip hop musik och byttes vid att stå i mitten, precis som på film.

Det är kul att se vad som stämmer av det man har hört om amerikanarna och USA.
Jag tycker det är kul att se skillnader från olika länder. Bara en sån sak som att många har skor på sig inom hus i USA, i Sverige tar vi av oss skorna inne medan i Thailand tar man av skorna utanför huset.

Nu sitter jag och kollar Twilight för 10 gången. Jag tänkte snart gå och lägga mig. Jag har blivit lite förkyld så där har vi nog förklaringen till varför jag är så trött hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0