2010-03-25

Idag har jag bara jobbat förmiddagen för nu på eftermiddagen ska barnen till tandläkaren. Jag och Sofia lekte som vanligt i källaren på morgonen. Städerskan kom idag och vi hörde henne när vi lekte. Vi började prata om att det kanske spökar i huset och vi själva började göra skämmande ljud. Det slutade med att vi skrämde upp varandra så vi sprang upp från källaren och gick inte ner igen!

När jag hade lämnat Sofia vid bussen så gjorde jag ännu ett försök med bilen och denna gången lyckades jag. Jag är så stolt över mig själv att jag hittade gymmet med hjälp av en karta. Och jag körde bara fel en gång, fick fråga en gammal tant om hjälp och tillslut lyckades jag hitta rätt.

Väl inne på gymmet skulle jag gå upp i aerobic salen där jag skulle gå på Zumba. Jag var lite tidig men tänkte att jag går in och väntar inne i salen. Precis när jag har öppnat dörren och går in går något larm. Jag blev livrädd och gick ut därifrån. Det började tjuta i hela huset och alla fick springa ut på parkeringen. Jag kände mig uttittad och trodde att det var jag som hade satt igång larmet genom att gå in en kvart för tidigt. Jag tyckte det lät lite konstigt men det kändes som att alla tittade på mig. Det visade sig vara brandlarmet men det var falskt.

Zumban var otroligt rolig! Det var jag och en till som var ny. Ledaren visade oss lite steg innan vi började för att vi skulle hänga med senare. Zumba är något jag absolut kan tänka mig att testa på där igen.

När jag kom hem gick jag samma promenad som igår och tittade på alla fina "dockhus".

Svar på frågor:
I mitt rum har jag inte sådana galgar som tur väl är :)
Påsarna funderade jag också på när vi skulle åka och handla, men nej dem hade "vanliga" påsar som vi har hemma och inte papp-påsar utan handtag :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tänk att det alltid ska hända något runt dig ;) Du lyckas vara i centrum utan att göra något, snart är du känd Sandra Nilsson ;D

2010-03-26 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0