2010-03-24

Idag har jag tvättat, städat, tittat på vänner och varit ute på promenad under min lediga tid. Från början var det tänkt att jag skulle åka till gymmet efter att jag hade lämnat Sofia. När jag sätter mig i bilen startar den inte utan börjar tjuta. Jag gav det några försök men gav snabbt upp. Det blev lite pinsamt när bilen lät så. I stället tog jag mig en promenad runt området. Området är ganska stort så det tog 20 minuter och då gick jag ändå fort. Var helt slut när jag kom hem eftersom att vägarna är upp och ner, upp och ner hela tiden.




Sista bilden är på huset och det är min bil som står på gatan :)

Kul med lite frågor, här kommer svaren:
Tjejerna fyller 6 och 8 i år
Jag hade tre matchningar innan jag hittade min familj, men jag pratade bara med en av familjerna
Jag åker med Cultural Care

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men...??? Var är svaret på den spännande frågan om galgarna????? :-) Igår på "symötet" när vi pratade om dig och Amerika, så undrade vi också om de fortfarande bara har papp-påsar utan handtag i livsmedelsaffärerna??

Roligt att se bilderna på huset och omgivningarna. Det ser riktigt amerikanske ut! :-)

2010-03-25 @ 06:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0