2010-03-23

Första dagen har gått bra. Vi har precis gått igenom hur tvätten och diskmaskinen fungerar. Jag behöver verkligen börja tvätta mina kläder. Nu sitter jag nere i källaren och kollar på en romantisk komedi. De visade mig hur tvn fungerar och här i USA är man för lat för att hyra film så dem har massa filmer och serier man kan välja att se på tvn istället. Jag vet att det finns i Sverige också men här finns det inga butiker där du kan hyra film. Jag med min beslutångest när det gäller sånt satt nog i 20 minuter innan jag kunde bestämma mig för vilken film jag skulle se. Det är lite läskigt att sitta nere i källaren själv, men jag har alla lampor tända för säkerhetsskull! :)


Imorgon blir det att jobba, tvätta och städa, kanske hinner med att träna också. Jag hoppas på bättre väder imorgon så jag kan ta mig en promenad också. Jag saknar mina promenader!


Kommentarer
Postat av: Anette Carlsson

Hejsan på dig !

Du verkar har det så bra. Är så kul att följa din blogg och vad du skriver. Blir nästan avis, trots min ålder så låter det kul, men jag har alltid varit för feg för äventyr.

Ikväll kommer mamma och resten av gänget till mig på lite "tjej" kväll.

Må så gott, Kram

2010-03-24 @ 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0