2010-03-22

Idag var det min första jobbdag. Svetlana hade tagit ledigt från jobbet för att visa hur en dag ser ut. Som det ser ut nu ska jag jobba från 8.20 till 12.30 sedan 15.45 till sex tiden. Sasha åker till skolan vid halv nio medan Sofia är hemma till halv ett.

När barnen var i skolan passade jag och Svetlana på att fixat ett gymkort till mig och därefter åkte vi till ett annat köpcenter. Jag köpte mig ett gult linne till våren. Familjen har kommenterat att jag äger mycket svarta kläder så jag köpte mig ett färgat linne för en gångs skull.

Ikväll var jag och Julia ute och åt middag, efter det blev det bio. Vi såg filmen Bounty hunter, lyckat förutom att ett gammalt par satt och pratade under hela filmen..


Sofia och jag byggde en stad


Kommentarer
Postat av: jessica jansson

Gud va duktig du är på att skriva i bloggen! haha jag får nog bli bättre på det där...Erkänn bounty hunter va bra!=) och guud va snygg han är =P Kul att du kommit hit nu iaf, vi får ta och träffas någon dag!=) see you ;)

2010-03-23 @ 04:08:12
URL: http://fieldsofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0