2010-03-21

Har precis kommit hem från bowlingen. Det var jätte trevligt och kul att träffa andra au pairer. Alla var glada och framåt så det kunde inte bli bättre. Tyvärr var det ingen från Sverige, men fick öva på min engelska vilket är positivt! Jag förlorade nog första omgången men vann andra. Jag hade väl tur för en gångs skull :)
Cassie min LCC plockade upp mig innan bowlingen eftersom att jag inte hittar så bra här än och sedan körde Eva från Tyskland hem mig. Hon hade GPS så vi skulle kunna hitta tillbaka till mig, ibland försvann signalen så vi körde vilse lite men hittade tillslut rätt. Jag är super nöjd med dagen. Imorgon ska jag, som det ser ut nu, ut och äta och senare kanske gå på bio med en tysk tjej som heter Julia.




Valentina Sandra Julia Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0