2010-03-19

En liten sammanfattning om dagen:

Idag åkte vi från skolan i New York till våran värdfamilj. Det var sorligt att lämna alla på skolan :/ Vi åkte i små minibussar och resan tog ungefär fyra timmar med tanke på att vi fick stanna för att släppa av en annan tjej och även för mat och toalettbesök. 

Min värdpappa Brian mötte upp mig vi ett köpcenter. Huset är jätte fint, inte så stort som man tänker att alla hus ska vara här men jätte mysigt. Jag fick äntligen packa upp mina väskor, vilket jag verkligen hade sett fram emot. Jag hälsade på Katya (den au pairen dem har haft detta året som varit) hon var jätte gullig men hon är nog sämre än mig på engelska. Hon pratar ganska mycket ryska med min värdmamma Svetlana så det är inte så konstigt kanske. Svetlana kom hem lite senare på dagen och vi skulle hämta Sasha och Sofia vid bussen. De var blyga till en början men det ändrades fort! Vi var ute och åt nu på kvällen, jag tog en ceasar sallad, muuums! När vi kom hem spelade jag lite Wii med barnen, vilket gick sådär för mig.

Svetlana och Brian älskade presenten dem fick av mig från Kosta Boda. Barnen fick även sina presenter, dem har redan bestämt att dem ska ha på sig sina Sverigetröjor imorgon och att dem ska spela fotboll.

Sasha och Sofia hade pyntat min dörr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0