2010-03-18

Dagarna är långa och fullspäckade med saker att göra

8.15-10.00 - föreläsning
10.30-12.30 - redovisning
12.30 - New York City!

Har precis kommit hem från New York. Och jag måste säga precis som alla andra - JAG ÄLSKAR STADEN! Det var så häftigt att få se alla byggnader, frihetsgudinnan, ALLT! Vi har haft en toppen bra dag med perfekt väder i en storstad, strååålande sol och man behövde ingen jacka :) Vi har åkt buss, vi har åkt båt och vi har promenerat. Jag är helt slut!

Imorgon bär det av till familjen. Jag har faktiskt inte hunnit tänka så mycket på det. Vi har haft det kanon bra här och jag som inte såg fram emot att komma till skolan. Det ska bli jätte spännande att komma till familjen men det ska bli sorligt att säga hejdå till alla här.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken härlig läsning!!

Sån tur ni hade med vädret. Om det får dig att känna dig ännu bättre så kan jag berätta följande: Medan du upplevde sprudlande NY med sol o värme, så fick vi här hemma uppleva ett grått och ruggigt småland med bara tö och slask. Allt var grått och smutsigt och inte alls häftigt. :-)

2010-03-19 @ 07:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0