2010-03-16


Jag ställde klockan på sju, vi skulle ha frukost mellan 7 och 8. Lite tidigt tycker jag. Vid 8.15 började våra lektioner och slutade vid 18. Vi blev uppdelade i tre olika klasser, beroende på vart man skulle på i USA sen. Jag kom med tre andra svenska tjejer.
Det var långa undervisningar om ganska självklara saker och även en hel del redovisningar. Tur att läraren är så grymt rolig!

Tiden går fort här. Det är saker att göra hela tiden och sen när man kommer hem är man helt slut. Man har helt enkelt inte tid för att längta hem. Jag börjar oroa mig för när jag kommer till familjen att jag får mer ledig tid och jag börjar tänka och längta efter nära och kära där hemma. Jag får helt enkelt hålla igång hela tiden.

Annars är allt bra här, maten är sådär, rummet fungerar, men duscharna är inte okej! Jag skulle duscha idag och jag hade gått och frusit hela dagen så jag ängtade efter att få ta denna duschen. När jag kommer in visar det sig att varmvattnet inte fungerar, SJÄLVKLART! Jag fick duscha iskallt! Då blir man lite irriterad faktiskt.
Idag fick jag present från min värdfamilj. Jag får lägga ut bilder senare för det fungerar inte här.
Nu ska jag lägga mig, jag är dödstrött! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0