2010-03-15 fortsättning

Framme i Deutschland!

Just nu sitter jag på ett café, dricker lite kaffe, äter en kyckling panini och lyssnar på låtarna från melodifestivalen. Jag känner mig som Blondinbella här med min laptop.  Jag blev lite förvirrad när jag skulle beställa. Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle prata på engelska eller om jag skulle prova min tyska. Självklart hade jag inte bestämt vilket språk det skulle bli när hon frågade mig vad jag ville ha, så det blev en blandning. Hon tittade frågade på mig och skrattade. Kul att man kan göra någon glad :) Eine Chicken panini mit black coffee.

Flygresan mellan Köpenhamn och Frankfurt gick kanon bra. Jag är förvånad att jag inte är nervös överhuvudtaget. På planet tog jag fram min bok ”Emma, Mias dotter” en av alla dessa fortsättningar på Gömda. Jag tror jag läste tre sidor sen orkade jag inte hålla ögonen öppna. Jag sov igenom 1,5 timmes flygresa och missade till och med landningen. Så går det när man har fått fyra timmars sömn.

Än så länge är jag ensam här, det är 3.5 timme kvar till flyget går. Nu väntar jag på några tjejer som har åkt från Arlanda. Det visade sig att jag och en av dessa tjejer har jag gått på samma gymnasieskola. Världen är liten!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej stumpan!

Klockan är ju mitt i natten här hemma i Sverige, men kul att ha något och läsa såhär på jobbet om inte din blogg! Jag, julle och eve va och tränade innan idag och då undrade vi ändå om du kommit fram och de har du ju =) Fortsätt uppdatera din blogg också :) STOR kram Sofi

2010-03-17 @ 03:17:12
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Anna Ragnarsson

Gud vad roligt att du har åkt iväg nu! Är så avundsjuk på dig! Du kommer få det kanon! :D

2010-03-17 @ 09:41:30
Postat av: Leek

Haha, eine chicken panini mit black coffee. Tack för ett gott skratt såhär när jag ska ner för en seg natt på posten. Tänk på vilken dröm du lever och ha det jätte roligt:) Mamma, pappa och Frida hälsar! KRAAAAAM

2010-03-17 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0