2010-03-01


Idag är det två veckor tills jag sätter mig på tåget mot Köpenhamn. Två veckor tills jag går på planet som ska ta mig bort till staterna. Drömmen som jag har haft sedan jag var elva år är nu bara två veckor ifrån mig. Och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.


Packningen går framåt. Idag ska jag förbi apoteket och köpa Ipren, nässpray, laktostabletter och allt annat nödvändigt jag kan komma på.  Jag har också ansökt efter mitt internationella körkort, det som är kvar är egentligen att köpa presenten till mina värdföräldrar.


Till alla mina vänner som vill ha bättre kontakt med mig än msn och facebook så rekommenderar jag skype. Det är gratis :) Så se till att fixa mikrofon nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom har asbra laktostabletter här som mina kids tar varje gång dom äter :)

2010-03-03 @ 21:34:30
Postat av: Rebecca

Jag tycker du ska försöka skratta så mycket som möjligt. Du kommer förstås gråta en skvätt när du åker, och kanske en och annan skvätt av hemlängtan sen - men mest kommer du att skratta! Du är på väg mot ett fantastiskt äventyr och det kommer bli KANONBRA!!! Kram! /Rebecca H

2010-03-04 @ 06:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0