2010-06-29

Happy Birthday Sofia!

 

När jag steg upp hade Sofia redan varit uppe ett tag. Men jag bad henne gå upp på sitt rum, stänga dörren och lägga sig igen. I köket fixade jag och Sasha lite frukost på sängen till Sofia och så gick vi upp och sjöng för henne. Jag måste ju visa hur vi gör hemma i Sverige. Hon blev jätte nöjd med sina paket som hon fick av mig. Little pet shops, race cars och ett födelsedagskort (när man öppnar sjunger hundar happy birthday to you).)

 

Sofia har fått bestämma vad vi ska hitta på idag så det blev:

·         Home alone 1

·         Wii

·         Baka kladdkaka

·         Vara ute och leka

·         Och fortsätta på målningen sedan gårdagen

 

På kvällen hade vi barnkalas här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0