2010-06-28

Ny vecka.

 

Idag tycker jag att barnen har varit otroligt gnälliga. Ingenting som jag gjorde var rätt. Vi åkte till poolen fast ingen av dem riktigt var sugen på att åka. När vi väl kom dit hade båda kul. Men då gnällde dem på snacks, dricka, solkräm osv osv. Ingenting var bra. Eftermiddagen gick lite bättre. Rylee och Jordyn var över någon timme och efter det målade vi.

 

Nu sitter jag och äter en chicken salad wrap som jag var och köpte på Wawa efter träningen. Jag och Andréa ”sprang” idag på gymmet. Jag sprang i tio minuter sedan fick jag jätte ont i mina benhinnor (vilket jag redan visste att jag skulle få). Jag hoppades väl på att det inte skulle göra ont den här gången. Så jag gick bara på maskinen. Man kan få träning av det också.

 

Jag pratade med Gustav tidigare på dagen och han sa att vi ses nästa torsdag. Och vi ses verkligen nästa torsdag. Jag har nog inte riktigt förstått det. Det känns så overkligt. Det känns som att jag har pausat mitt liv hemma i Sverige och jag bara lever i en dröm här borta. När jag kommer hem till Sverige igen så vaknar jag eller trycker på play igen och det börjar där det slutade innan jag åkte hit. Låter kanske komplicerat för er där hemma men det är så det känns.




Mamma och pappa, packa inte med för mycket för jag har packat ner "lite" saker som ni ska ta med hem


Kommentarer
Postat av: Carina o Jörgen

Ojdå... Vilken tur att vi inte har packat än!

Kram mamma och pappa

2010-06-29 @ 07:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0