2010-06-23

Närmare 40 grader och sol! Så det var helt enkelt bara till att åka till poolen idag också. Gillar vi:) Barnen fick sätta sig i skuggan idag, inte för att dem ligger uppe och solar särskilt mycket. De har så lätt för att bränna sig. Jag får smörja in dem varje halvtimme. Barnen är inte så glada i mig då.. Idag fick vi stå och vänta tio minuter utanför, vi var för tidiga. När vi väl kom in slängde vi oss i poolen. Otroligt varmt! Men jag ska väl inte klaga.

På kvällen åkte jag, Elin, Andréa och Jonas till en park och lyssnade på livemusik (jazz!). Men det var mysigt :) Efter det åkte vi förbi en runda på Starbucks, det är ju trotts allt onsdag.
'
Imorgon blir det IKEA för att handla inför midsommar och även äta lite svenskmat till kvällsmat :)


Parken

Svenska ligan

Sandra                        Elin

Jonas                          Andréa

Lata amerikanare (och Andréa) som sitter kvar i bilen när dem ska ta ut pengar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0