2010-06-19

Nu har jag äntligen varit i huvudstaden!

 

Jag och Elin tog bussen från Wilmington på morgonen för en dags tur i Washington DC. Resan gick lätt och smidigt. I början hade vi lite svårt att hitta. Vi började undra om byggnaderna hade flyttat sig för vi tyckte inte dem fanns där kartan beskrev dem. Tillslut hittade vi alla byggnaderna, vi hade gått åt fel håll. Bara att erkänna.

 

Jag tror vi gick genom hela Washington. Benen och fötterna värkte och självklart fick jag skoskav också. Men det var det värt. Det var verkligen en upplevelse!





Kommentarer
Postat av: Rebecca H

Vilken härlig dag det verkar ha varit! Och så fint väder ni hade! Visst är det maffigt att stå där vid alla de där pampiga byggnaderna, som man tidigare bara sett på bild och på tv???

Kram!

2010-06-21 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0