2010-06-18

Nu sitter jag här med en kopp te. Sofia har varit förkyld i några dagar och nu verkar jag ha fått det. Jag har fått ont i halsen när jag sväljer. Jag har inte tid med förkylning nu för imorgon ska jag åka till Washington DC med Elin.

 

Idag har vi haft en playdate på förmiddagen och när Sasha slutade skolan åkte vi till en park och spenderade eftermiddagen där. Vi har haft kanon väder idag också, så där 30+.

 

Vi hade lite tjejsnack idag. Barnen är så roliga, ibland låter dem så vuxna men ändå inte. Sasha berättade att hon hade haft ett bråk med ”en utav sina pojkvänner”. Jag blev lite nyfiken och undrade vad det handlade om. Hon berättade att han hade petat sig i näsan och sedan stoppat fingret i munnen. Vad jag skrattade! Hon är trotts allt 7 år.

 

När jag slutade jobba åkte jag till Exton mall och skulle handla en ny väska. Jag behövde ha en sidväska till imorgon. När jag väl var i köpcentret hittade jag lite andra saker som kan komma till nytta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0