2010-06-17

Tiden går fort. Nu är det bara tre veckor kvar och två veckor till semester!

På förmiddagen lekte Sofia med Jordyn. När Sasha kom hem från skolan fick hon bara gå hem och byta om sedan vidare på poolkalas. Huset var jätte fint och baksidan ska vi inte tala om. Barnpool, vanligpool, fin uteplats och en lekplats i trädgården. Inte dåligt! Däremot hade dem ingen yta för något annat, om man nu ska hitta något negativt i det hela.

När Sasha var iväg hade jag och Sofia vattenkrig och picknick i trädgården. Vädret har varit helt underbar. Planen var från början att åka till utepoolen på gymmet men det öppnar sent denna veckan eftersom att dem flesta barnen fortfarande går i skolan.

När vi hämtat upp Sasha åkte vi vidare och handlade saker som vi kan pyssla med i sommar.

Jag har precis varit på gymmet och varit ute och ätit med värdfamiljen. Nu blir det film och idag ska jag försöka gå och lägga mig tidigt.


Glass i solen

Två barn i ett träd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0