2010-06-13

Jag vaknade 10.45 och hoppade upp ur sängen! Jag höll på att missa hela dagen!!

 

På morgonen hade jag en skypedate med Gustav som jag inte har pratat med på en hel dag nu. Jag försökte också prata med mamma och pappa men deras internet fungerar inte för tillfället så dem var tvungna att åka hem till min farbror för att låna deras internet.

 

Vid två tiden åkte vi för att titta på Sasha när hon hade sin pianouppvisning. Hon var jätte duktig, precis som alla andra barn. Det var en tjej som sjöng, thank you for the music med Abba, så jag satt som en stolt svensk och lyssnade.

 

Därefter fick vi åka direkt till mitt au pair möte som denna gången skulle vara med au pairerna och familjerna. Vi åt glass och pysslade.  Jag mådde inte särskilt bra, hade otroligt ont i huvudet. Det har varit över 30 grader här idag, regnat, åskat men solen har också varit framme. Inte konstigt att jag har huvudvärk!

 

Nu blir det kvällsmat och Desperate Housewives :)


Sofia var nöjd när det bjöds på saft och kaka

Familjen Wilson

Sasha

Jag minns min första och kanske enda piano uppvisning. Jag spelade Stilla Natt. Tänkte att ni kanske ville veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0