2010-06-12

Efter att jag kommit hem från Andréa fick jag bara duscha och byta om sedan var det att köra iväg igen. Jag skulle på picknick med några andra au pairer. Utan GPS och knappt något batteri på mobilen tog jag mig faktiskt dit.

 

Därefter åkte vi vidare till en ”italiensk festival” i Wilmington. Det var mat, musik och karuseller. Men det var tyvärr alldeles för varmt för att kunna njuta av festivalen. Vi fick gå in i en kyrka för att svalka oss. Så vi fick även se lite utav en katolsk gudstjänst.

 

På kvällen åkte vi hem en runda till Martina (en annan svensk tjej). Hon bodde i ett jätte fint hus. Hon hade ”ett eget hus” jämte huset, med kök, badrum och sovrum. Jag blev lite avundsjuk, men jag trivs jätte bra i mitt rum :)

 

Martina skulle ut med några andra au pairer så jag och Johanna (som inte har fyllt 21) åkte hem till mig och tittade på Alice i underlandet.


Picknick

Catherine och Ann-Kristin, tyska tjejer

Jag tillsammas med två andra tyska tjejer

Johanna på den italienska festivalen i Wilmington

Ann-Kristin, Martina och jag äter "köttbulle smörgås"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0