2010-06-10

Idag på morgonen satt jag och Sofia och berättade en massa hemlisar för varandra. Jag berättade om saker som jag och Sofie gjorde när vi var små, bus som jag själv gjorde och som jag gjorde mot Sofie. Men jag nämnde också att det som jag berättar för henne får hon inte göra. Jag hoppas att hon förstod det annars ligger jag risigt till..


På eftermiddagen lekte vi att Sasha skulle på bal och Sofia på bröllop. Jag jobbade på en salong och fick fixa med håruppsättning, klädsel och smink. En lek som jag tror vi alla uppskattade! :)


Nu kommer snart Andréa hit :)


Sofia

Sasha


Kommentarer
Postat av: Carina

Hälsa tjejerna att de är jätte fina och att det ska bli roligt att träffa dem!

Kram

2010-06-11 @ 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0