2010-06-06

Tom . Ensam . Ledsen .

Dagen började med med skypedejt med både familjen och Gustav. Efter det blev det lite shopping innan jag skulle hem till Jessica.

Jessica skulle ta hand om hennes yngsta värdbarn, 6 veckor gammal! SJÄLV, eller jag fick vara med. Guud vad söt och mysigt han var :) Det var något nytt för mig, jag har aldrig tagit hand om så små barn. Vi tog det lugnt hela dagen och tittade bland annat på mamma mia igen ;)

Nu har jag precis kommit hem och sagt hejdå till Jessica som åker tillbaka till Sverige imorgon. Det var jobbigt. Jag har nog aldrig känt mig så ensam som jag kände mig när jag åkte i bilen på väg hem. Jag vet att jag inte är ensam men ändå.. Det blir nog tufft i några dagar men vi ses om några månader igen!


Kommentarer
Postat av: Elli

Hejsan!

Hittade in på din blogg när jag satt och googlade. Är och hälsar på min mamma som bor i King of Prussia och funderar lite på vad man ska hitta på här och tänkte att du kanske har något tips? Vad får jag inte missa i och runt Philadelphia?? Lättare att fråga folk än att läsa de vanliga turisttipsen. Hade vart jättegulligt om du hade tid och lust att skriva några tips =)

2010-06-07 @ 13:37:30
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0