2010-06-05

Hej hopp!
 

Nu har jag precis kommit hem från en myskväll hos Jessica. Vi var riktigt ”tjejiga” idag. Vi tittade på sex and the city och målade naglarna. En härlig lördag kväll! Jag fick med mig lite saker som Jessica inte fick plats med i sina resväskor som ansiktsvatten och body lotion. Snällt :)

 

Tidigare under dagen var jag, Jessica och hennes vän från Australien och åt på Starbucks. Efter det åkte jag till Exton mall och handlade lite födelsedagspresenter till min familj (Gustav är inräknad). Har bara lite utav Gustav och Sofies present kvar. Känns skönt! Jag har en lång lista på saker jag behöver handla, tror jag i alla fall är klar med hälften. När jag kom hem fick jag bara lämna alla saker, byta om och åka in till West Chester för att äta. Jag har aldrig ätit ute så mycket som jag gör nu för tiden. Men jag tycker det är spännande med lite nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0