2010-06-03

Idag har jag dansat Zumba! Det var ett tag sedan nu men oj vad kul det är :) Ska försöka gå på det passet oftare.  Alla är så härliga och positiva, man blir så glad!

 

På förmiddagen åkte jag och Sofia till Target. Jag behövde köpa en present och Sofia tittade ut vad hon önskar sig i födelsedagspresent, vilket var i princip alla leksaker. På eftermiddagen bakade vi. Jag tyckte synd om Sasha som inte har fått vara med och baka tidigare, så det blev lite chokladbollar idag igen.

 

Det är torsdag idag vilket betyder skypedejt med Amanda. Kul med lite uppdateringar om hur allt är där hemma. Nu är Andréa här, vi har precis kommit hem från en shoppingrunda på Exton mall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0