2010-06-01

-SAAAANDRA!!! Ropade Sofia när jag öppnade min dörr idag på morgonen. Hon sprang upp för trappan och gav mig en riktig bamsekram. Dagen kunde inte börja bättre.

 

På förmiddagen var jag och Sofia nere i källaren och byggde en koja. Vi lyste med en ficklampa inne i kojan och lekte med våra skuggor. När det var dags att äta började jag städa undan efter oss. Sofia blev arg och sa att vi skulle låta det vara för hon ville att Gustav skulle få se kojan när han kom hit!

På eftermiddagen var vi nere i köket och ritade. Sasha skrev upp namn på mina barn jag ska få och frågade mig om jag tänkte gifta mig med Gustav eller om jag tänkte skaffa ny pojkvän snart. Ibland är dem för roliga! På kvällen skulle dem iväg på picknick med deras skola så jag fick sluta lite tidigare. Nu hade jag tänkt titta på the guardian som jag köpte tidigare idag.

 

Svar på fråga:

Hej :) har en fråga, hur går de med längtan till din pojkvän hemma i Sverige? Hur gick tankarna om erat förhållande innan du åkte?

- Jag tycker att det går bra. Det är klart att det är jobbigt ibland men vi pratar på skype varje dag och nu är det bara fem veckor tills han kommer hit och hälsar på. Jag tyckte det var värre innan jag kom hit, när jag tänka på hur det skulle bli. Man måste ha inställningen att klara det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0