2010-05-30

Idag tog jag sovmorgon för alla andra åkte till kyrkan vid nio tiden. Kyrkan låg 45 minuter bort och skulle hålla på i två timmar så jag vägrade följa med. Istället tog jag det lugnt, bloggade lite, åt frukost i lugn och ro, badade i poolen och satt ute en liten stund.

 

När alla andra kom tillbaka åkte vi till havet och var där hela eftermiddagen. Men jag hade tröja på mig eftersom att jag brände mig igår. Så istället för att sola tog vi långa strandpromenader. Jätte mysigt område!

 

Det var några som var ute och badade i havet och inte kunde ta sig tillbaka till stranden på grund av vågorna. Så lifeguardar fick rädda dem. Otäckt!

 

På kvällen var det min, Andréa och Amys tur att laga mat. Det blev grillat, potatis och sallad. Därefter åkte vi på två fester. Lyckad dag :)








På festen träffade vi en finsk kille, komiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0