2010-07-30

Jag har haft en toppen bra dag!

 

Dagen med barnen hade jag planerat från början till slut. Det blev bland annat pyssla, picknick och träffa Andréa och hennes värdbarn vid poolen.

 

Vid sjutiden kom Lisa hem till mig. Vi bestämde oss för att ut och äta något lätt så vi drog till Starbucks. Det har varit riktig svensksommarvärme idag så man kunde sitta ute och äta. Och för en gångs skull kunde man andas när man gick ut och man svettades inte ihjäl :) Efter maten köpte vi glass och väntade på att Andréa skulle komma. Vi hade från början bestämt att vi skulle ha lite filmkväll men det slutade med att vi satt och pratade i timmar. Både Andréa och Lisa är riktigt härliga vänner. Jag har haft tur som har fått såna fina vänner här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0