2010-07-29

Snart är vi inne på augusti månad!

Jag har för första gången på nästan 5 månader tittat på en svensk film. Jag som älskar svenska filmer. Jag förstår inte hur jag tänkte innan jag åkte hit. Jag tog säkert med mig över 20 filmer. Ingen var svensk! Men jag fick lite svenska filmer av mamma och pappa så idag på morgonen efter att jag hade skypat så var det precis så jag hann titta på en film innan jag började jobba klockan nio. En perfekt start på dagen.

Min dag fortsatte bra. Vi hade en playdate hos min LCC. Vid halvtvå skulle Sofia på barnkalas så jag och Sasha lyxade till det med att baka kladdkaka och titta på "Mamma Mia". Sedan har vi pysslat samtidigt som vi lyssnade på våra favoriter Taylor Swift, Miley Cyrus och Lady Gaga.

Nu har jag precis kommit hem. Jag har varit ute och ätit med min värdfamilj. Ikväll ska jag nog titta på "Män som hatar kvinnor" på SVENSKA med Brian och Svetlana.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!

Fin blogg!

Jag åker till West Chester om en månad, mysigt ställe? :)

2010-07-31 @ 00:50:59
URL: http://josefinsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0