2010-07-25

Slappdag

Jag tog sovmorgon idag eftersom att jag var så trött igår eftermiddag/kväll. Efter frukosten bestämde jag mig för att åka till gymmet och träna. Men eftersom att det var så fint väder ändrade jag mina planer till poolen där jag både solade och simmade. Två flugor i en smäll!

Efter klockan två och framåt har jag bara tagit det lugnt på rummet. Jag har skypat med Gustav och med min kära vän Amanda Ragnarsson. Vi började prata om hur mycket man faktiskt sätter vänskapen på prov nu när jag är iväg. Kärleken också för den delen. Det är intressant att se..

Jag kände att jag behövde vara för mig själv denna helgen och jag mår faktiskt bättre :)


Jag och Sofia efter vårt vattenkrig tidigare i veckan


Kommentarer
Postat av: Carina

Underbart kort! Vad roligt vi hade (men min vatten pistol fungerade ju inte så bra)!!!

2010-07-26 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0