2010-07-24

5 månader till julafton! Ja, jag vet man ska inte tänka på julen redan. Men jag älskar julen :)

Idag på förmiddagen tog jag det lugnt. Jag ställde klockan på tio för jag skulle skypa med mamma och pappa. Och jag sov till och med till tio. Helt otroligt! Senaste tiden har jag vaknat så tidigt. Därefter tog jag det bara lugnt i några timmar och gjorde egentligen ingenting. Vilket var jätte skönt. Vid två tiden åkte jag till target och sedan mötte jag upp Johanna på Exton mall för lite shopping. Jag vill inte veta hur mycket det gick på. Men jag försöker intala mig själv att jag faktiskt var värd det.

På kvällen hade jag middag med min värdfamilj och nu blir det bara lite sex and the city innan jag ska lägga mig. Jag är riktigt trött och hade egentligen kunnat somna vid sex om jag hade velat.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0