2010-07-1

Då har man semester.

 

Idag jobbade jag bara i 5-6 timmar, medan Brian och Svetlana jobbade och packade det sista inför deras resa. Vid tre tiden åkte dem till flygplatsen i Philly. Jag åkte direkt till frisören för att boka en tid. Jag vill ju vara fin när jag ska få besök:) Det visade sig att dem hade tid på en gång så jag färgade håret. Denna gången hade jag en ung tjej. Hon var jätte trevlig men väldigt rak på sak. Hon frågade bland annat om jag ska gifta mig med min pojkvän. Jag blev lite ställd. Jag gillar att planera men så långt fram har jag inte kommit.

 

Jag har också varit en runda på gymmet och nu blir det sex and the city. Jag bara väntar på att det ska bli mörkt och jag kommer börja skrämma upp mig själv. Jag har bara sovit själv en gång men det var i en lägenhet. Nu är jag i ett stort hus. Jag tänkte att jag ringer Andréa när jag ska släcka alla lampor i huset. Händer det något som att en inbrottstjuv eller mördare kommer kan hon ringa 911. Och förresten, Andréa är svensk. Det är många som frågar, så tänkte göra det klart för er alla.

Bara 6 dagar kvar! Jag hade tagit fel på dagarna. Hur jag nu kunde göra det? Min familj och Gustav kommer på onsdag inte torsdag. Vilket bara är bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0