2010-07-05

Godkväll!

Idag har jag haft en härlig dag här borta i väst. På morgonen kom Andréa hit för att äta frukost tillsammans med mig. Därefter drog vi oss till gymmet och sedan poolen för lite sol och bad. Senare på dagen kom Jonas över och vi lagade potatis, kassler och gräddsås på det. KANON GOTT! Det var nog bland det bästa jag har ätit här borta.

Jag fick en fråga om hur många timmar jag hade jobbat med barn innan jag kom hit. Jag är lite osäker men runt 1000 timmar.



Vi har kul med kameran!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

betyder väskan att du är med i au pair club? :o

2010-07-06 @ 11:06:49
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Brian Wilson

Glad to hear everything is going okay - this is the first chance we got to take a look at your blog. You should check out the pictures we are putting on Facebook. Lots of fun.



The girls say hi.



--Brian

2010-07-06 @ 15:15:38
URL: http://www.facebook.com/brianrwilson
Postat av: Erika

Hej! Trivs du på västkusten i USA? Jag ska själv som au pair men har svårt att bestämma mig var jag vill, till det varma i väster eller på östkusten nära New York. Vad tycker du? :)

2010-07-06 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0