2010-07-03

ROOOADTRIP TILL BEACHEEEN!

Idag åkte jag, Andréa, Jonas, Martina och Lisa till Deway Beach i Delaware. Resan tog lite mer än två timmar på grund av all trafik som kom i slutet. Vi var ungefär 15 minuter från stranden med bil men eftersom att det var så mycket trafik tog det nästan en timme. Vad jag ÄLSKAR trafikljus!
Det var härligt att komma till stranden igen :) Det blev mycket sol och bad. Perfekt väder, runt 30 grader och sol. När vi kände oss klara åt vi på någon Hawaii restaurang och därefter åkte vi vidare till Rehoboth beach för lite promenad vid stranden.
Nu sitter jag hemma hos Andréa. Vi blev lite uppskrämda här. Det såg ut som att det hade varit någon utanför huset. Trädgårdsmöblerna låg på marken och allt kändes skumt. Andréa trodde att det kanske var en hund, men jag tror att det är en björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0