2010-07-02

Jag kan börja med att säga att det gick kanon att sova alldeles själv :)
På morgonen åkte jag till gymmet för en timmes träning. Det var skönt att åka och träna på morgonen och direkt efter träningen gick jag till utepoolen dem har på gymmet och stekte lite i solen. När jag hade legat ute i två timmar kunde jag inte motstå att åka och shoppa. Jag hittade två nya bikini, precis vad jag letade efter.
På kvällen kom Andréa och en ny tysk au pair som heter Lisa hem till mig. Vi lagade tacos och sedan åkte vi förbi Exton mall för Lisa hade lite ärenden att uträtta. Senare på kvällen kom Jonas också förbi och det blev bara en lugn kväll framför tvn.
Det var faktiskt inte planerat att ha likadana kläder. Lite komiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0