2010-06-30

Nu har vi precis firat 4 juli här i området. Vi har gått runt på gatorna, barnen cyklade, och längst fram körde en brandbil och tutade. Barnen hade dekorerat cyklarna med band, flaggor, rosetter och alla hade vita, blåa och röda kläder.

 

När vi hade gått ett varv bjöds det på mat (hamburgare och korv) och efterrätt (brownies och cupcakes).  Till barnen fanns det massvis med aktiviteter, bland annat fiskedamm, skjuta straffar i fotboll och göra tatueringar. Sasha hade hand om tatueringarna så nu har jag fått en tatuering på varje arm.

 

Man kunde också vinna priser. Sofia kom nog hem med över 10 priser. Hon vann en nallebjörn. Sofia gjorde allt för att jag också skulle få en, jag hade sagt att jag tyckte om hennes och efter sådär 20 minuter så hade hon vunnit en till mig :) Snällt!

 

Tidigare idag har vi bara varit hemma. Jag tänkte först att vi kunde åka till poolen men jag tyckte att det var för kallt ute. Jag trodde aldrig att jag skulle säga att 25 grader är alldeles för kallt. Men tydligen vänjer man sig vid 35 graders värme. Istället för poolen har vi lekt med Sofias födelsedagspresenter. Jag tror vi har byggt med lego i säkert fem timmar.

 

Imorgon eftermiddag åker värdfamiljen på semester, vilket betyder semester för mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0