2010-12-21

Inatt vaknade jag vid 2.30 och kunde inte somna om. Jag pratade med pappa som höll på att försöka fixa ett annat flyg till mig. Vid sex på morgonen var allt fixat och klart. Jag kunde äntligen sova. Jag kommer att flyga från Philadelphia imorgon kväll. Jag kommer mellanlanda i Zurich. Kommer jag inte därifrån så får jag väl antingen fira jul med min kusin som befinner sig i Frankrike eller får mamma och pappa hämta mig.. Jag håller tummarna för att allt ska gå bra :) HAPPY HOLIDAYS!

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Lycka till Sandra jag vet en som skulle blir glad om du bara kom till zurich Markus skulle ta hand om dig på bästa sätt lite trångt bara .Ses på julafton kram

2010-12-22 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0