2010-12-19

Jag låg kvar i sängen ett bra tag på morgonen, skypade och vilade. Därefter tog jag mig till mallet för att unna mig manikyr och pedikyr. Jag har funderat så länge på att göra det och idag blev det äntligen av. Det var jätte härligt att bli ompysslad så det var inte sista gången. Jag fick samtidigt sitta i en skön "fåtölj" som masserade min rygg, underbart!
.
Det är 4 advent och nu har vi firat lite jul här borta. Jag och värdfamiljen åt skinka och potatismos till kvällsmat och därefter blev det julklappsöppning vid granen. Jag blev jätte glad för alla fina julklappar och dem blev minst lika glada :) Jag har börjat märka på bland annat Sofia att hon inte riktigt vill att jag ska åka till Sverige. Hon har kramat mig hela dagen och hängt efter mig vart jag än skulle gå. Jag skojade om att jag faktiskt har lite plats i min väska om hon ville följa med mig. Hon blev jätte glad för hon vill ju träffa tomten. Hon har ju aldrig träffat tomten eftersom att han alltid kommer på natten.
Jag fick en tröja, ett paket med bland annat body lotion och shower gel, örhänge, silly bands, tre presentkort, nyckelring och julgranspynt med bild på mig och barnen. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0