2010-12-10

Ljus, julmust, glitter och julgran

Dagen har varit fullspäckad. Vid halvnio åkte jag och Svetlana till ett outlet 45 minuter från West Chester. Jag letade inte efter något speciellt och försökte hålla i mina pengar. Men jag köpte mig bland annat en plånbok, klocka och så blev det tre julklappar till.. jag som egentligen var klar.

Direkt när vi kom hem så hämtade jag barnen vid bussen. Vi gjorde läxor och tittade på när Brian bakade sina julkakor. Han har bakat hela dagen och står fortfarande i köket. Imponerande!

På kvällen åkte jag, Andréa, Lisa, Josefin och Emilia till IKEA för SVENSKT julbord!!! Vi hade köpt biljetter för 10 dollar och för dessa pengar fick vi äta hur mycket julmat och efterrätter vi bara orkade. Vi var alla såååå lyckliga! Vi kunde inte fått en bättre kväll :)

Vi åt som vi inte hade ätit mat på en månad. Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0