2010-04-30

Valborgsmässoafton, firar vi då inte här i USA! Jag berättade lite om hur det går till. Man dricker och sedan dricker man lite till. Överskattat!

Idag har vi haft närmare 30 grader här. Och vid sådana tillfällen längtar jag verkligen inte hem till Sverige. På förmiddagen testade jag och Sofia på yoga, pilates och core. De har program på tvn som man kan träna. Sjukt jobbigt! Eftersom att jag inte har mamma här som jag kan träna med så har Sofia fått ta över hennes plats. Och hon har mycket starkare magmuskler än dig mamma! ;)


På min lediga tid passade jag på att ligga ute i solen en timme. Gillar inte riktigt att grannarna är hemma om dagarna, det är ganska öppet. Var tvungen att åka till banken idag också, eftersom jag ska till New York imorgon. Hon som jobbade kände igen mig. Igår bad jag henne hjälpa mig att fylla i en blankett, denna gången hade jag lyckats fyllt i halva. Hon tyckte att jag hade gjort ett bra jobb. Nästa gång klarar jag hela själv.


Ikväll ska vi till King of Prussia "USAs näst största shoppingcenter" har jag hört.


Grattis till Kungen!


Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, det är väl inget fel på mina magmuskler!!!

Ha en bra dag i NY!

Kram på dig

2010-05-01 @ 08:50:21
Postat av: Emma

Åh! 30 grader (avundsjuk!!!!) Här pissregnar det. Hoppas du har det bra! Puss!

2010-05-01 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0