2010-04-29

Dagen har gått bra, vi har ritat, bakat, tränat, lekt och lagat mat.  Vi har pratat lite om att jag har mina sista veckor som tonåring sedan kommer jag bli ”vuxen”. Sofia gav mig en härlig kommentar: you gonna be old and ugly! Thank you Sofia! 

Nu på kvällen har Andréa varit här. Jag tvingade henne att titta på sköntheten och odjuret. Barnen vågar inte se den och jag vågar inte titta på den själv. Jag har även tränat idag, varit på banken och tankat. Jag betalade 140 kronor för en fulltank. Härligt att det inte är så dyrt att leva här! För man kommer verkligen INGENSTANS utan bil.

I förgår fick jag reda på att Jessica tänker åka hem. Hon vill inte vara kvar längre, även om jag har försökt övertala henne om att ge det en månad till för att fundera på vad hon verkligen vill. Jag vill inte att hon ska ångra sig senare, men hon verkar vara säker på sin sak. Vilket gör mig ledsen, för jag vill inte att hon ska åka. Även om vi inte har känt varandra länge så har hon varit en utav mina närmsta vänner här borta. Som tur väl har jag Andréa kvar.


Hittade denna lilla bokhyllan i källaren, så den snodde jag upp på rummet

.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0