2010-04-28

Snart är april månad över och det är dags att byta blad på kalendern :) Det närmar sig juli!

Sammanfattning av dagen:
- jag och Sofia har tränat
- jag har varit på gymmet
Om ni läser detta, Svetlana och Brian så får ni sluta läsa nu, för jag ska berätta en hemlighet
- idag firade vi med glass för att Sasha pussade sin pojkvän för första gången på munnen, hon var så nöjd
- har haft träff med min au pair grupp hos min LCC. Vi pratade lite om säkerhet nu inför sommaren och så testade vi olika sorters isglass, Swedish fish var en av smakerna och självklart röstade jag på att det var den bästa.


Smack!

Kommentarer
Postat av: Rebecca H

Hej Sandra.

Du skriver så roligt!! :-)

Tjejerna måste tycka att du är den bästa au-pairen EVER!!!

Så roligt att kunna hänga med och läsa allt du hittar på. Du är så duktig!!!

Ha det bäst! Kram!

2010-04-29 @ 07:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0