2010-04-26

Idag fyller morfar år, GRATTIS!

Det är sex veckor sedan jag kom hit nu. Tiden springer iväg! Snart är det sommar och då får jag besök :D Började fundera på vad vi kan hitta på för något när vi inte är i Miami och i New York. Jag vet att alla inte kommer vara nöjda med mina förslag.. Men huvudsaken är väl att vi får träffa varandra :)

På förmiddagen lagade jag och Sofia ost och skinkpaj. Den blev inte riktigt som hemma. Jag har aldrig kryddat pajen tidigare och tyckte inte den smakade så mycket nu. Det hindrade inte Sofia, hon tyckte om den. På eftermiddagen tränade vi på Sashas pianoläxa och spelade spel. Vi spelade fia med knuff, men tydligen inte med samma regler, vilket inte slutade positivt.

Annars går det bättre med barnen nu. De testar inte mig på samma sätt längre och jämför inte lika mycket med dem tidigare au pairerna. Men jag ska väl inte säga för mycket! 

Annars under dagen har jag varit på gymmet, började min nya bok "Elsas mode"och nu ska jag titta på ett avsnitt av 90210 :) Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0